مدیر روابط عمومی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: تا امروز تعداد قابل توجهی عکس دریافت کردیم و طبق پیش‌بینی تا پایان روز 20 فروردین که روز آخر مهلت ارسال آثار است تعداد بیشتری دریافت خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید مؤمن‌زاده  با اشاره به مهلت ارسال آثار مسابقه عکس رویداد فرهنگی نوروزگاه اصفهان اظهار کرد: تا کنون تعداد قابل توجهی عکس دریافت کردیم و طبق پیش‌بینی تا پایان روز 20 فروردین که روز آخر مهلت ارسال آثار است تعداد بیشتری دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: در دو بخش عکاسی موبایل و دوربین حرفه‌ای فراخوان دادیم و محوریت بر دو قسمت عکاسی از برنامه چوگان که در میدان امام برگزار شد و آیین‌های نوروز که در چهل‌ستون برگزار شد، قرار دارد، که عکس‌های خوبی هم در بخش عکاسی با موبایل و هم در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای دریافت کردیم.

مدیر روابط عمومی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان اذعان داشت: از بخش عکاسی از برنامه چوگان میدان امام عکس‌های بیشتری دریافت کردیم و از این بخش استقبال بیشتری نسبت به برنامه آیین‌های نوروزی انجام شد.

وی عنوان کرد: در این برنامه علاوه بر مردم اصفهان مسافران نوروزی نیز امکان شرکت در مسابقه را داشتند اما نکته حائز اهمیت این بود که حتماً باید موقعیت عکس‌ها اصفهان و در مراسمات نوروز 96 گرفته می‌شد.

مؤمن‌زاده تصریح کرد: دو نفر از داوران بخش عکاسی با موبایل ولنتینو سینز از کشور ایتالیا و عالیه سعادت‌پور از امریکا و الناز امینی و صفا پیرشیری نیز از داوران داخلی مسابقه هستند، داوری بخش موبایل در روز 25 فروردین به صورت آنلاین برگزار شده و نمایشگاه آثار برگزیده این بخش 28 اردیبهشت به مناسبت هفته میراث فرهنگی در مسجد شیخ لطف‌الله برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار