خانواده شهید امامی استاندار فقید قزوین در پیامی درگذشت آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن کامل پیام بدین شرح است.

انا لله و انا الیه راجعون

خبرغم انگیز ارتحال عالم مجاهد و روحانی فاضل و اخلاق مدار حضرت آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین دریافت شد.

آیت الله باریک بین به مفهوم واقعی کلمه یک عالم وارسته و مجاهد الی الله بود که عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص)، آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از یاران صدیق امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» بود که در طول دوران حیات مبارک خویش توانستند با کار و مجاهدت خالصانه و بی منت برای مردم و بندگان خدا، نام خود را در لیست مجاهدان،عالمان و ابرار این مرز و بوم ثبت و ضبط کنند و خاطرات نیک و فراموش نشدنی این روحانی پرهیزگار با شهید والامقام مسعود امامی استاندار فقید و سعید قزوین هیچ گاه از ذهن ها زدوده و پاک نخواهد شد.

ارتحال این عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری،عمومی مردم شریف و قدرشناس استان قزوین بویژه بیت مکرم آن مرحوم و بازماندگان داغدیده تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن عزیر سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم.

از طرف خانواده شهید مسعود امامی استاندار فقید قزوین

 انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.