پلیس پاکستان روز شنبه اعلام کرد 10 نفر از عناصر یک گروه وابسته به طالبان در درگیری با نیروهای پلیس کشته شدند.

کشته شدن 10 عضو گروهک جماعت الاحرار در درگیری با نیروهای پلیس پاکستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پلیس پاکستان روز شنبه اعلام کرد 10 عنصر گروه "جماعت الاحرار" – شاخه ای از طالبان پاکستان – در درگیری مسلحانه کشته شدند. این گروه یکی از عناصر اصلی در انفجار ماه فوریه در این کشور بوده است که در پی آن، 13 نفر جان خود را از دست دادند.

این درگیری، چند روز پس از انفجاری انتحاری در شهر لاهور پاکستان صورت گرفت که در پی آن دستکم 6 نفر کشته و 18 نفر زخمی شدند. طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

از ابتدای سال جاری میلادی، ده‌ها نفر در پاکستان در پی حملات تروریستی جان خود را از دست داده اند. موج جدید این حملات، امیدواری‌ها برای کاهش خشونت در این کشور را کمرنگ کرده و دولت نواز شریف – نخست وزیر پاکستان – را برای تامین امنیت، تحت فشار قرار داده است.

پلیس پاکستان اعلام کرد در حال انتقال 5 تروریست برای کشف اسلحه و مواد انفجاری در حومه شهر لاهور بودند که گروهی از شبه‌نظامیان به آن‌ها حمله کردند. پلیس سپس درخواست نیروی کمکی کرد و این منطقه را تحت محاصره قرار داد.

سخنگوی پلیس ضد تروریسم پنجاب اعلام کرد در تیراندازی‌ها، 10 نفر از عناصر این گروه کشته شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار