فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری دو نفر سارق لوازم داخل خودرو و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کاظم دهقانی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی براینکه یک نفر سارق با دردست داشتن چاقو در حین سرقت از داخل خودرو وی با مشاهده او اموال سرقتی را گذاشته و متواری می شود با توجه به حساسیت موضوع و در جهت پیشگیری از سرقت‌های مشابه در سطح شهر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری آردی مشکوک و از راننده مدارک خواسته که نامبرده سریعا" ازمحل متواری و در نهایت خودرو مذکور متوقف و در بازرسی از آن تعدادی اموال مسروقه شامل ضبط صوت، باندخودرو، تعدادی گوشی موبایل و ... کشف و ضبط کردند.
 
دهقانی ادامه داد: در این راستا جوان 26 ساله با همدستی خانم 36 ساله اکه اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان بودند دستگیر و به 10 فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از شهروندان خواست به هشدارهای پلیسی توجه نموده وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز نمایند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریتهای پلیس 110 و سامانه 197 برای اعلام انتقادات و پیشنهادات در میان بگذارند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.