قهرمانی مسابقات انتخابی تيم اميد کاراته کشور به مازندران رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقابتهای قهرمانی کاراته پسران در رده اميد كشور دیروز در شهرستان مريوان استان كردستان برگزار شد كه در پايان قهرمانان وزن های مختلف معرفی شدند.

در بخش کاتای انفرادی امیر حسین آرمیده از مازندران به مقام نخست رسید و امیر یزدان تدین از تهران و جاوید بهمن جاه از فارس و عباس حیاتی فر کرمان دوم و سوم شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم هم ابوالفضل عابدی از مازندران به مقام نخست رسید و رضا راستی از کهگیلویه و بویراحمد دوم سینا جلیلیان از کرمانشاه و آرمان علیزاده از البرز سوم شدند.

در وزن٦٠-كيلوگرم که 83 كاراته كا شركت داشتند محمدطه عبدالهى از مازندران پس از مهدى رحيمى نژاد از گيلان دوم شد و ميلاد افشانى از اصفهان ومحمدعابدزاده از مازندران در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 84+کیلوگرم هم مهدی عاشوری از مازندران علیرضا حسنی از آذربایجان غربی ابوالفضل محسن زاده از گیلان و صالح اباذری از مرکزی رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند تا در پایان این رقابت ها تيم مازندران با 3 طلا، يك نقره و 2 برنز بر سكوی نخست قرار بگیرد و گيلان و تهران هم به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.