سرنشینان قایق صیادی پس از هفت روز نجات یافتند+ عکس

دو نفر از سرنشینان قایق صیادی پس از هفت روز سرگردانی در آبهای آزاد نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سید حسن ابراهیمی معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نجات دو نفراز سرنشینان قایق صیادی پس از هفت روز سرگردانی در آبهای آزاد گفت:  در پی اعلام خبر یک کشتی یونانیMT) FINESS ) در حال عبور از آبهای دریای عمان، طی تماس مخابراتی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار (MRCC)، سرگردانی یک قایق صیادی با دو نفر سرنشین را به مرکز MRCC اعلام کرد؛ سپس با وجود شرایط نامساعد جوی، بلافاصله شناور ناجی۵ به محل اعزام و در موقعیت مربوطه حضور پیدا کردند.

 در ادامه این عملیات سرنشینان پس از انجام معاینات اولیه پزشکی از سوی شناور ناجی ۵ به اسکله شهید کلانتری منتقل و به سلامت به خانواده هایشان، تحویل داده شدند.

سرنشینان قایق صیادی پس از هفت روزنجات یافتند+ عکس

وی افزود: این دونفرسرنشین قایق صیادی پس از هفت روز سرگردانی در دریا، در فاصله ۸۰ مایلی از سواحل بندر چابهار از سوی  تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نجات یافتند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: افراد مضطر از صیادان بندر سیریک استان هرمزگان بوده که به دلیل خرابی موتور قایق به مدت هفت روز تمام بدون آب و غذا در دریا سرگردان بودند و شرایط جسمی آنها نشان دهنده تحمل شرایط دشوار از سوی آنها بوده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خدا پدر ناخدای کشتی یونانی را بیامرزه