در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در دهه دوم فروردین برگزار شود،این فدراسیون هم چنان در بی خبری به سر می برد.

وعده سرخرمن وزارت به ژیمناستیک مصیبت زدهبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان 27 خرداد 95 ریاست 4 ساله درویش زاده در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید. این پایان، آغاز مشکلات لاینحل در ژیمناستیک بود. 

پس از 23 روز بلاتکلیفی در فدراسیون 19 تیر ماه، اسبقیان به عنوان سرپرست انتخاب شد که تا حدودی توانست رشته امور را به دست گیرد. 

از ابتدا قرار بود انتخابات 12 مهر ماه برگزارشود و اسبقیان تنها 3 ماه مهمان ژیمناستیک باشد اما چند روز قبل از برگزاری انتخابات نامه کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک مبنی بر وجود مشکلاتی در اساس نامه فدراسیون، انتخابات را به تعویق افتاد. 

بعد از تعویق انتخابات موج های سازمان یافته ای از استعفاها به راه افتاد و همه یکدیگر را به عناوین مختلف متهم می کردند. 

سرانجام پس از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون و اظهار نظر داورزنی مبنی بر آن که اوضاع فدراسیون ژ‍یمناستیک همانند مصیبت نامه است،  در بهمن ماه اعلام شد که انتخابات نیمه دوم فروردین برگزار می شود. 

فردا آخرین روز از دهه دوم فروردین ماه است و هم چنان خبری از برگزاری انتخابات نیست.

اسماعیل ادهمی، سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در این باره گفت: هنوز هیچ خبری از وزارت مبنی بر برگزاری انتخابات به دست فدراسیون نرسیده است.

حال باید دید چرا مسئولان برای رسیدگی به اوضاع فدراسیون ژیمناستیک که خود اعتراف کرده اند همانند یک مصیبت نامه است تعلل می کنند. 
آیا اعلام تاریخ انتخابات تنها برای رفع تکلیف بوده است و برای کسی در وزارتخانه، وضعیت ورزش مادر اهمیت ندارد؟ 
آیا دست های پشت پرده قدرتمند تر عمل می کنند و جریان را به هر طرفی که می خواهند هدایت می کنند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار