وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده سعید مرتضوی در دادگاه تجدید نظر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

پرونده سعید مرتضوی در نوبت رسیدگی قرار داردمجتبی نظری وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی در پرونده سعید مرتضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته به منظور پیگیری پرونده به شعبه 68 و 22 دادگاه تجدید نظر که پرونده در آن‌ها در حال بررسی است مراجعه کردم، پرونده در هر دو شعبه در نوبت رسیدگی قرار دارد.
 
وی افزود: یکی از قضات شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر که مسئول رسیدگی به بخشی از پرونده بود بعد از صدور رأی بازنشسته شده است و حال منتظر هستیم تا سایر قضات رأی خودشان را صادر کنند اما هنوز برای آن زمانی تعیین نکرده اند.
 
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر هم اعلام کرده 400 پرونده جلو تر از پرونده تامین اجتماعی در نوبت رسیدگی قرار دارد و اگر هر ماه به 100 پرونده رسیدگی شود، حداقل 4 ماه باید منتظر باشیم تا  دادگاه وقت رسیدگی تعیین کند.
 
نظری گفت: در دادگاه 14 شهریور 95 سعید مرتضوی به اتهام تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه به تحمل 70 و 65 شلاق محکوم شد اما به دلیل اعتراض وی به  این حکم و همچنین اعتراض ما به مواردی از حکم صادر شده، پروند به دادگاه تجدید نظر ارجاع شد.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار