امام جمعه مینوشهر :تشکیل ستاد تحقق شعار سال در خرمشهر لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه مینوشهر با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد تحقق شعار سال در خرمشهر، گفت: برخی از افراد القا می‌کنند که حل مشکلات ملت ایران در گرو ارتباط با آمریکا است؛ این دروغ بزرگ است.
 
حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ، با اشاره به شاخصه‌های حکمرانان و کارگزاران حکومت اسلامی از نگاه امام علی(ع) افزود: خدا محوری، ترک هوای نفس، توجه ویژه به نماز و به یاد آخرت بودن از جمله این شاخصه‌ها است.
 
 وی گفت: ساده‌زیستی، دوری از رفاه‌زدگی و تجمل‌گرایی، شناخت مردم، بلند همت بودن، استقامت در برابر مشکلات، شجاعت در مواجه با دشمن، توجه ویژه و خاص به فقیران، مبارزه با مظاهر فساد و تقسیم مسوولیت‌ها بر اساس لیاقت و شایستگی از دیگر شاخصه‌های حکمرانان نظام اسلامی است.
 
 امام جمعه مینوشهر افزود: انقلاب اسلامی ما دست آمریکا را از چپاول منابع ایران قطع کرده است و این مساله باعث دشمنی آمریکا با ایران شده است.
 
 عادل پور گفت: آمریکا به دنبال این است که همه جانبه بر ملت ایران مسلط شود، اما انقلاب اسلامی هرگز این چنین اجازه‌ای را به آنها نخواهد داد.
 
 وی متذکر شد: برخی از افراد اینگونه القا می‌کنند که اصلاح وضعیت کنونی کشور در گرو ارتباط برقرار کردن با آمریکا است، این یک دروغ بزرگ است.
 
 امام جمعه مینوشهر عنوان کرد: شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، تقویت تولید داخلی و تکیه بر نیروی جوان مستعد، متخصص و انقلابی توان حل مشکلات را دارند.
 
 عادل پور خطاب به مسؤولان دولت تصریح کرد: چرا از ۳۳ میلیون نفر جوان آماده به کار که از این تعداد ۱۰ میلیون نفر تحصیل کرده‌اند، غافل هستید، آیا این خسارت نیست؟.  
 
وی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی- تولید- اشتغال از همه اهل فکر، ایده و ابتکار در رابطه با بیان ایده‌های خود در بحث تولید و اشتغال دعوت می‌کنیم تا ایده‌های خود را به نهاد امامت جمعه ارائه کنند و در صورت کاربری بودن ایده، از آن حمایت خواهیم کرد.
 
 امام جمعه مینوشهر مطرح کرد: پیشنهاد بنده این است که یک ستاد پیگیری تحقق شعار سال در شهرستان خرمشهر و بخش مینوشهر برای رفع موانع و تسریع در روند اشتغال تشکیل شود.
 
 انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.