از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان نيمه نخست فروردین بیش از 680 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی از طریق منطقه اصفهان رسید و ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه اصفهان، مدیر اين منطقه با بیان این مطلب، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز با حضور فعال همکاران منطقه و پشتيباني مخابرات، بدون هیچ وقفه ای عملیات انتقال نفت خام از مارون به پالایشگاه اصفهان انجام شد.

مجتبی بشارتیان افزود: در اين مدت از طریق خطوط 36، 30 و 32 اینچ بیش از 5 میلیون و 200 هزار بشکه نفت خام به پالایشگاه اصفهان تحویل و از طریق خط لوله 24 اینچ بیش از 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت خام نیز به سمت تهران ارسال شد.

وي بيان داشت: علاوه بر این در بخش فرآورده های نفتی نیز از طریق خط لوله 20 اینچ ورودی از منطقه جنوب شرق، بیش از 165 میلیون لیتر بنزین موتور و بیش از 71 میلیون لیتر بنزین سوپر تولیدی پالایشگاه بندرعباس دریافت و به انبارهای شهید منتظری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تحویل داده شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان ادامه داد: علاوه بر این در طول ایام نوروز بیش از 170 میلیون لیتر بنزین معمولی، بیش از 42 میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از 37 میلیون لیتر بنزین یورو 4  و بیش از 162 میلیون لیتر نفت گاز از انبارهای شهید منتظری اصفهان دریافت و از طریق خط لوله 18 اینچ به تهران ارسال شد.

وي با تشکر از تلاش همکاران این منطقه در طول ایام نوروز، گفت: با تلاش همکاران این شرکت و در راستای ارائه خدمت به مردم شریف، بخش مهمی از سوخت مورد نیاز حمل و نقل خودرویی کشور تامین شد.

وي در پایان یکی از راه های ایمن، سریع و کم هزینه ارسال فرآورده های نفتی در گستره پهناور کشور را از طریق خطوط لوله این شرکت دانست.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.