قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از کمک 160 میلیارد ریالی خیران این استان در 2 سال اخیر 160 به بخش سلامت خبر داد.

خیران 160 میلیارد ریال به بخش سلامت کمک کردند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر حیدر عزیزنژاد با اشاره به کمک 2 میلیارد ریالی خیران استان بوشهر به بخش سلامت، اظهار داشت: جذب این کمکها بیانگر فرهنگ ایمانی و انسان دوستانه مردم استان بوشهر است.

وی توسعه بیمارستان و احداث مرکز جامع سلامت دیلم، ساختمان دیالیز گناوه، همراه سرای بیمارستان خلیج فارس بوشهر، مرکز سرطان، احداث خوابگاه دانشجویی، اهدای 100 درصد زمین خانه های بهداشت و همراه سرای برازجان را از جمله کمکهای خیران در بخش سلامت برشمرد.

عزیزنژاد با بیان اینکه شمار تشکلهای غیردولتی حوزه سلامت در استان بوشهر از 12 به 18 تشکل رسیده است، افزود: همه این این سمن ها در بخشهای مختلف فعال هستند و این سازمانها علاوه بر کمک های مالی به بخش سلامت در اشاعه سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ سلامت و جذب خیران در استان نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه حضور خیران در کنار دولت در بخش بهداشت و درمان بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می کند، اضافه کرد: سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت با آگاه سازی مردم در این بخش می توانند گامهای موثری در پیشگیری و صرفه جویی هزینه های درمانی بردارند.
 
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: ماهیت تشکلهای غیردولتی حضور داوطلبانه در بخشهای مختلف برای فعالیت در کنار دولت است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.