رئیس‌جمهور چچن با محکوم کردن تجاوز نظامی آمریکا به سوریه، از کشورهای غربی برای سکوت در قبال این اقدام غیرقانونی انتقاد کرد.

قدیروف: خونی که آمریکا در سوریه ریخت، پاداشی سخاوتمندانه به تروریست‌های داعش بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن، روز جمعه در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، حمله هوایی آمریکا به پایگاه نیروی هوایی سوریه در حمص را به مثابه «پاداشی سخاوتمندانه» به تروریست‌ها در سوریه توصیف کرد. 

وی اعلام کرد: «خون غیر نظامیانی که در حملات موشکی آمریکا به سوریه به زمین ریخته شد، جایزه‌ای سخاوتمندانه برای تروریست‌های داعش به شمار می‌رود. ارتش خسته بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در این حملات حدود ده فروند جنگنده را از دست داد تا بدین ترتیب ادامه مسیر برای تروریست‌ها هموارتر شود.»

رئیس جمهور چچن در عین حال غربی‌ها را متهم کرد که چشمان خود را به این حملات و نقض آشکار قوانین بین‌المللی به راحتی بسته است.

وی گفت : «جهان جرات نکرد در مخالفت با اقدامات آمریکا صدای اعتراض خود را بلند کند. پارلمان اروپا که به کوچکترین مسئله در روسیه واکنش نشان می‌دهد، هم اکنون سکوت اختیار کرده و دم نمی‌زند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار