مدیران ومردم برای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه موقت شهر یاسوج در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به شعار تعیین شده ی امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اشاره کردو گفت: با اوضاع کنونی دنیا و مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی، کشور را از مشکلات بیرون برده و ملت را از وابستگی به دنیای استعمار نجات می دهد. 

حجت الاسلام حسینی صدر افزود:عامل دیگر تحقق اقتصاد مقاومتی توجه دولت و مسئولان به تولید و صنعت و ایجاد اقتصاد غنی مبتی بر تولید داخلی و باکیفیت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ادامه داد: مدیران باید برمبنای اخلاق اسلامی وایمان وتفکر اسلامی به مردم خدمت کنند و از تفکر سکولاریسمی ولیبرالیسمی دوری کنند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شورای شهر وروستا وریاست جمهوری گفت: مردم باید با انتخاب صحیح و شایسته و در نظر گرفتن رعایت قانون و شایسته سالاری زمینه پیشرفت کشور رافراهم کنند.

وی افزود:امریکا واسرائیل که خود داعیه دار شعار صلح هستند امروز با حمله به سوریه و کشتن کودکان و زنان بی گناه مدعی مبارزه با تروریسم هستند در صورتی که خود از عاملان اصلی ترور در منطقه ودنیا هستند.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.