وزیر ورزش و جوانان گفت: در رشته دو و میدانی باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ابتدا در سایر مسابقات بین المللی نتایج خوبی کسب کرده تا در نهایت حضوری موفق در المپیک توکیو داشته باشیم.

سلطانی فر:هدف حضوری موفق در المپیک 2020 است/ قرار نبود دوی پارس مختلط باشدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود سلطانی‌فر در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی دوی پارس بیان کرد: طبق برنامه‌‌ریزی ها در نظر داریم که کشورمان در رشته دو و میدانی بتواند در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 توکیو نتایج بهتری را کسب کند.

وی ادامه داد:مردم و ورزشکاران استقبال خوبی از این رقابت ها داشتند و با هیجان آماده رقابت بودند، بيش از 600 دونده داخلی و خارجی از 40 کشور دنيا در این مسابقات حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان درباره مختلط برگزار شدن این مسابقات خاطر نشان کرد: از همان ابتدا هم یک چنین موضوعی مطرح نشده است.

سلطانی فر گفت: خوشبختانه در شرایطی هستیم که میزبانی مسابقات بین المللی را با روی باز به ایران می سپارند و شاهد هستیم در چند ماه اخیر میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و مسابقات شطرنج بانوان جهان که با حضور 63 شطرنج باز بزرگ دنیا، در ایران برگزار شد.

وی افزود: شرایط خوبی به وجود آمده است که بتوانیم از ظرفیت های بین المللی ورزش و فدراسیون های جهانی و همچنین ظرفیت کشورهای دیگر استفاده کنیم. می توانیم از این پس دوره های آموزشی مختلفی برگزار کنیم و از این راه ورزش ایران را توسعه دهیم.

وزیر ورزش درباره رویکرد بین المللی وزارت ورزش گفت: هدف وزارت ورزش گسترش مطلوب ارتباطات بین المللی با کشورهای جهان در زمینه رویدادهای ورزشی، اعزام ورزشکاران و مربیان، تبادل دانش فنی، برگزاری دوره های داوری و آموزشی و در نهایت مراودات موثر ورزشی در سطح جهان است.

وی در پایان به 2 پیروزی خوب تیم ملی فوتبال برابر قطر و چین در راه جام جهانی اشاره کرد و افزود: برگزاری دوی بین المللی پارس هم اتفاق خوبی است که فدراسیون جهانی میزبانی آن را به ایران واگذار کرده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
بعنوان رسم مهمان نوازی چند تا از عالیمقامان باید باهاشون میدویدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
اینطور که داره پیش میره باید منتظر کشتی مختلط هم باشیم
Saudi Arabia
مهدی
۱۵:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
خدا عاقبتمون رو به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
عجب ، مسابقات مختلط برگزار شده ، آقای وزیر میفرمایند که قرار نبود مختلط برگزار بشه ، عذر بد تر از گناه.
D-:
آخرین اخبار