جانشین معاون نظارت بر انتخابات مجلس گفت: قانون اساسی ما از غنی‌ترین قوانین است و باید زمینه بهره‌مندی ملت از حقوقشان طبق قانون اساسی فراهم شود.

هیچ مصلحتی در کشور فراتر از قانون نیست/باید زمینه بهره‌مندی مردم از حقوقشان فراهم شود
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا اسد اللهی جانشین معاون نظارت مجلس در همایش دبیران نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تالار آدینه برگزار شد اظهار داشت: انتخابات جزو افتخارات نظام اسلامی است و ما مفتخریم هر دو سال دو سال یکبار یک انتخابات در کشور برگزار می‌کنیم و پروسه سالمی در انتخابات جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه مجلس بالاترین مرجع تبلور ملت است افزود: عملکرد ما باید به نحوی باشد که اقدام ما عمل به دستورات مقام معظم رهبری و اجرای قانون باشد.

اسداللهی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره مُر قانون ادامه داد: همه عوامل اجرایی انتخابات به نوعی تلاش دارند تا مر قانون عمل شود.  

جانشین معاون نظارت بر انتخابات مجلس با اشاره به اهمیت دادرسی منصفانه در قانون اساسی یاد آور شد: قانون اساسی ما از غنی‌ترین قوانین است و باید زمینه بهره‌مندی ملت از حقوقشان طبق قانون اساسی فراهم شود.  

وی گفت: انتخابات یکی از زیرشاخه‌های آزادی سیاسی است و بر اساس احکام شرع و اصل چهارم قانون اساسی برگزار می‌شود.
 
جانشین معاون نظارت بر انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: هیچ مصلحتی در کشور فراتر از قانون نیست و عملکرد ما باید منطبق بر قانون باشد. اگر ما قانونی عمل کنیم هیچ کس نمی‌تواند بر ما خرده بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار