رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا از تدوین بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان این شهرستان خبر داد.

تدوین بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان در فسابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا اظهار داشت: بخشی از اطلاعات حرفه‌ای بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان فسایی در نیمه دوم سال 95 جمع‌آوری شده و همزمان با هفته بزرگداشت فسا بخش دوم کامل شود.

فیروزی افزود: کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا از 17 تا 23 فروردین‌ماه با برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی و کتابخانه‌ای، آماده ارائه خدمات به مراجعین در کتابخانه‌های عمومی فسا هستند.
 
وی ادامه داد: روز 19 فروردین ماه به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ابوعلی نحوی فسوی در تقویم ملی روز فسا نامگذاری شده است.

فیروزی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این روز میزبان عضویت رایگان متقاضیان و همشهریان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا هستیم.
 
وی تصریح کرد: به منظور آشنایی بیشتر اهالی فرهنگ و کتاب و به اندازه ظرفیت‌های موجود، نمایشگاه آثار نویسندگان بومی شهرستان فسا از 19فروردین در کتابخانه‌های عمومی برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و آشنایی بیشتر با این آثار به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا برپایی مسابقه نقاشی با عنوان "شهر زیبای من فسا" ویژه کودکان و نوجوانان، "مسابقه معرفی کتاب و نویسندگان فسایی" و بازدید دانش‌آموزان و گروه‌های مختلف از کتابخانه‌های عمومی را بخشی دیگر از فعالیت‌های این اداره در هفته بزرگداشت فسا اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.