جانشين انتظامی استان کرمان از دستگيری 4قاچاقچی و كشف 360 كيلوگرم ترياك در عمليات پليس استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬ سرهنگ ناصر فرشيد گفت:در راستای وظايف ذاتی پليس در امر مبارزه با مواد مخدر و حذف عوامل ناامنی در منطقه به جهت جلوگيری از پيامدهای سوء امنيتی ، برخورد با اين گونه گروه ها از يك ماه قبل در دستور كار پليس استان قرار گرفت.

جانشين انتظامی استان در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس امنيت عمومی استان با همكاری نيروهای عملياتی گردان 113امام موسی كاظم شهرستان راور و فرماندهی انتظامی بخش شهداد پس از چندين روز كار اطلاعاتی مستمر و شبانه روزی در ايام نوروزبا اخذ مجوز قضایی موفق شدند شب گذشته در عملياتی غافلگيرانه، دو نفر از قاچاقچيان مسلح مواد مخدر را درگيری مسلحانه حذف كنند.

وی افزود: در اين رابطه يك دستگاه موتور سيكلت و دو قبضه سلاح جنگی و مقادير زيادی مهمات جنگی كشف شد.

وی در تشريح عمليات ديگر گفت:ماموران يگان تكاوری شهرستان بم با يك سری اقدامات فنی و پليسی از فعاليت باند تهيه و توزيع مواد افيونی که قصد انتقال مقاديری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور را داشتند مطلع و رسيدگی به موضوع رادر دستورکار خود قرار دادند.

فرشيد افزود:در اين رابطه ماموران با اقدامات شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان در نهايت به دو دستگاه خودرو مشكوك و در عملياتی پليسی خودروها را متوقف كردند.

وی تصريح كرد: پس از بازرسی خودروها ماموران 360 كيلوگرم مواد مخدر را كشف و دو دستگاه خودرو را توقيف كردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به دستگيری چهار متهم و انتقال آنان و مواد كشف شده به مراجع قانونی جهت سير مراحل قانونی گفت:شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعاليت قاچاقچيان، فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر موضوع را به قيد فوريت از طريق سامانه مرکز فوريت هاي پليسی 110 و سامانه پليس مبارزه با مواد مخدر 128 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار