این مرد با جان خود بازی می‌کند+فیلم

مار عظیم الجثه با پیچیدن دور بدن مرد جوان قصد خفه کردن و کشتن او را داشت.

این مرد با جان خود بازی می‌کند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کنار وحشت برخی در هنگام روبرو شدن با خزنده و حیوانات سمی عده ای نیز هستند که با شیوه ای استادانه و خاص تلاش می‌کنند تا بر  این جانوران مسلط و آنها را تحت سلطه خود درآورند. 

مار یکی از این جانوران است، خزنده ای گوشت خوار که بدلیل داشتن چندین مفصل اضافه در جمجه و داشتن آرواره هایی با قابلیت جابجایی قادر به بلعیدن شکارهای بسیار بزرگ‌تر از سرش است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اندام‌های درونی مارها هم برای تطبیق با بدن کشیده آنها پشت سر هم قرار گرفته‌اند، بطور مثال عضوهای دو جفتی مانند کلیه پشت سر هم قرار گرفته‌اند.

در همین حال و هوا مارگیری را ببینید که در کمال مهارت و تسلط سعی می‌کند مار پیتون عظیمی را گرفته و داخل سبدی قرار دهد. مرد با حرکات کاملا حرفه ای و در کمال آرامش پس از چند دقیقه مار عظیم الجثه را در میان بازوان خود به دام می‌اندازد. قدرت بدن مار به حدی است که با پیچیدن به دور بدن مرد قصد خفه کردن او را دارد اما در نهایت این مرد است که بر او غالب شده و با گذاشتن خزنده غول پیکر در سبد این غائله را ختم می‌کند.




برای دانلود اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
برچسب ها: مار ، مارگیر ، زهر ، نیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار