محمد عباسزاده و حمید کاظمی در حالی در صدر جدول گلزنان لیگ دست یک قرار دارند که شاید امیدی به لیگ برتری شدن تیمشان نباشد.


صدرنشینی مازندرانیها در لیگ یک از نوع آقای گلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایان هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک کشور که با ثبت یک پیروزی و یک شکست برای تیم های مازندرانی حاضر در این رقابت ها همراه بود اگرچه تیم ریشه دار نساجی را از صعود به لیگ برتر حتی روی کاغذ نا امید کرد و شاگردان نادر دست نشان در خونه به خونه بابل را شاید امیدوار به دیدارهای آینده،اما صدرنشینی بازیکنان این تیم در جدول گلزنان لیگ دسته یک را همراه داشت.

محمد عباس زاده مهاجم تیم نساجی که اگرچه پس از اتفاقات دیدار با اهواز با محرومیت همراه بود با ثبت 22 گل تا اینجای فصل صدرنشین و لقب آقای گل را به خود اختصاص داد و در کنار درخشش این بازیکن،حمید کاظمی آقای گل فصل قبل که در نساجی توپ میزد و این فصل در نوک پیکان تیم خونه به خونه بازی می کند به خود آمد و با دوگلی که دیروز مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رساند،با زدن ۱۳ گل در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ یک قرار گرفت.

چهار هفته به پایان رقابت های این فصل باقی مانده و باید منتظر ماند که بالاخره تیمی از مازندران لیگ برتری خواهد شد یا آقای گل های حاضر در این تیم ها فصل بعد را در تیمی لیگ برتری خواهند رفت.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار