تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت در راستای افزایش سطح امید به زندگی افراد در جامعه امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه این جلسه، با بیان این که بیماری دیابت در استان یزد فراگیر شده است و باید در نظام سلامت شهر یزد انقلابی عظیم صورت گیرد، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آماده هر گونه همکاری با مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت را برای برگزاری همایش ها، برنامه های آموزشی، نمایشگاه ها و کارگاه های مرتبط با موضوع سلامت این شهر است.

 پیرنیا ادامه داد: مکان برگزاری جلسات و مهیا نمودن ملزومات آن ، اطلاع رسانی در سطح شهر و... از دیگر ظرفیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است که برای پیشبرد اهداف تفاهم نامه در اختیار مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت  قرار داده می شود.

وی در پایان از احداث پارک سلامت در شهر با همکاری مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت استان یزد خبر داد.

آقایی مدیراجرایی مرکزتحقیقاتی درمانی دیابت استان، با اشاره به اینکه خنده در میان مردم کمرنگ است، گفت: برنامه این است که در سلسله نشست ها و کارگاه هایی که با همکاری این سازمان برگزار خواهد شد، بخش هایی را به خنده همگانی، اجرای موسیقی و طنز اختصاص دهیم.

لازم به ذکر است، طی این تفاهم نامه همکاری، فرهنگسرای شهرداری یزد، دوشنبه های هر هفته به همایش ها، برنامه های آموزشی، نمایشگاه ها و کارگاه های مرتبط با موضوع سلامت و افزایش سطح امید به زندگی افراد در جامعه اختصاص یابد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.