یاسوج؛

رشد 21 درصدی کمک ها در جشن نیکوکاری استان

کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ نسبت به مدت سال قبل از آن ۲۱ درصد افزایش یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار سال ۹۵استانی در جشن نیکوکاری ۱۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت این نهاد کمک کردند گفت: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ ، ۲۱ درصد افزایش یافته است. 

فرید محبی افزود: یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال از کمک های جمع آوری شده از طرف موسسات خیریه و مابقی از طرف مردم خیر و نیکوکار اهداء شده،که مبالغ جمع آوری شده قبل از تحویل سال نو بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار هم استانی در جشن نیکوکاری، از همراهی و مشارکت صدا و سیما، بسیج، سپاه، آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان در بخش دیگری از سخنان خود از پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان در سال گذشته خبر داد و گفت:کمک معیشت و مستمری خانوارهای مددجو با هدف تامین هزینه های روزمره و رفع مشکلات ضروری این خانوارها پرداخت می شود.

محبی با بیان اینکه تمامی خدمات این نهاد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود، افزود: در همین زمینه در آستانه سال نو بیش از ۱۹ میلیارد ریال عیدی به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شد.

وی ادامه داد: پرداخت کمک معیشت،خدمات درمانی،خدمات فرهنگی،پرداخت کمک درمان بیماران صعب العلاج،پرداخت کمک جهیزیه،پرداخت تسهیلات کارگشائی و خدمات مشاوره فردی و گروهی از جمله فعالیت های کمیته امداد برای مددجویان در طول سال است.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.