رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از گسترش چتر حمایت بیمه تکمیلی بر سر بیماران و مدد جویان روستایی و عشایری این کمیته خبر داد.

سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت‌های کمیته امداد از بیماران بی بضاعت بیان کرد: علی رغم اینکه افراد زیادی مشکلات هزینه‌ای قابل توجی در درمانشان دارند، ما مسئول افراد تحت پوششمان هستیم که شمار بیماران تحت پوششمان نیز طی یک سال اخیر به پنج میلیون نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ما خودمان نیز برای حمایت از بیماران بی بضاعت دو تکه شده ایم، گفت: در حال حاضر مجموعا ۴۵ درصد از بیماران تحت پوشش، دارای بیمه شهری و ۵۵ درصد نیز تحت حمایت بیمه روستایی یا همان بیمه پایه سلامت هستند و در واقع در بخش بیمه روستایی ما کاره‌ای نیستیم و دولت متولی آن‌ها است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: برای حل مشکل پرداختی بیماران نیاز‌مند، افراد تحت پوشش بیمه‌های روستایی و عشایر را با حمات کمیته امداد از بیمه تکمیلی بهره‌مند کرده ایم که در صورت نداشتن بضاعت مالی برای درمان، می‌توانند از مزایای این بیمه استفاده کنند و علاوه بر آن اگر این بیمه نیز کفایت نکرد، به واسطه ردیف پرداخت‌های معینی که در نظر گرفته ایم مشکل پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی بیماران تحت پوششمان بر طرف می‌شود.

فتاح اظهار داشت: در حال حاضر با تدابیر ویژه کمیته امداد برای حمایت مالی از بیماران تحت پوشش آن تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده و در صدد اقدامات جدید برای گسترش خدماتمان به این افراد هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار