مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی گفت: باید در سال جدید به تولیدات داخلی محصولات کانون و توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی در این محصولات توجه جدی بنماییم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف‌زاده گفت: همچنان که شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می باشد، کانون پرورش فکری استان نیز در راستای تحقق آن گام برخواهد داشت چرا که توجه به تولیدات داخلی کانون اشتغال مولد و پایدار ایجاد خواهد کرد.  
 
 یوسف زاده در خصوص عنوان سال جاری نیز گفت: تحقق شعار سال و نامگذاری هایی که همه ساله در آغاز سال جدید توسط رهبر معظم جمهوری اسلامی صورت می گیرد، نیازمند فرهنگ سازی می باشد و در اثر این فرهنگ سازی است که منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تحقق می‌یابد.  
 
وی فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان را در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که بر تولید داخلی تکیه کند بدون شک اشتغال را به دنبال خواهد داشت.
 
 یوسف‌زاده در ادامه خواستار توجه جدی به مساله فروش این محصولات برای کودکان و نوجوانان استان شد.  
 
وی  موفقیت کانونی‌ها در سال جدید را آرزو کرد و اضافه کرد: سال 95 سالی سرشار از موفقیت برای کانون پرورش فکری استان بوده و این موفقیت ها و کامیابی ها را مرهون زحمات کلیه همکاران مخصوصاً همکاران مراکز فرهنگی هنری کانون است.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.