مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما آمادگی کامل برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از طریق پخش برنامه‌های مختلف دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید داوود موسوی افزود: در حال حاضر سازمان صدا و سیما برنامه‌ریزی منسجمی برای انعکاس اخبار انتخابات دارد و مهم‌ترین اولویت صدا و سیما افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تولید برنامه‌های مختلف است.

وی با اشاره به این‌که یکی از برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید برنامه‌های خبری است، افزود: در این زمینه پیش‌بینی شده از هفته آینده 5 تا 10 دقیقه باکس خبری به خبرهای استان اضافه شود که این امر می‌تواند گام بزرگی در ایجاد شور و نشاط انتخابات داشته باشد.

مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های انتخابات با محوریت تعیین جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: در این زمینه صدا و سیمای مرکز استان‌ها رسالت خطیر و حساسی دارند که باید بتوانند از طریق خبر جایگاه شورا را برای همگان تبیین کنند.

موسوی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستای امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این زمینه صدا و سیما رسالتی خطیر دارد تا بتواند به ماموریت خود که همان افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است عمل کند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های سازمان صدا و سیما انعکاس مطالبات مردم از نامزدهای ریاست جمهوری است، چرا که بررسی مشکلات مردم برای ما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و ما وظیفه داریم این مطالبات را از طریق تولید گزارشات فاخر خبری به اطلاع همگان برسانیم.

مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری‌های صدا و سیما گفت: در حال حاضر مسئله اقتصاد و اشتغال برای سازمان صدا و سیما بسیار مهم است و در این زمینه برنامه‌ریزی شده گزارشهایی در رابطه با اشتغال و تولید در صدا و سیما تولید شود تا از این طریق بتوانیم گام بزرگی در پویایی و اشتغال منطقه برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.