رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: طرح امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 96 در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری به نحو مطلوب در شهرستان خوانسار اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علمدار فروغی  اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر در مدت 20 روز در طرح تسهیلات نوروزی صادقانه و خالصانه به طور شبانه روزی به مردم و مسافران نوروزی خدمت کردند که جای قدردانی دارد.

 وی با اشاره به عملکرد امدادگران جمعیت هلال احمر خوانسار در طرح امداد نوروزی گفت:  طرح امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا  15 فروردین ماه سال 96 در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری به نحو مطلوب در شهرستان خوانسار اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار افزود: آماده‌سازی دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مبادی ورودی شهرستان واقع در روستای تیدجان و سدباغکل شرایط و امکان ارائه خدمات به مسافران فراهم شد.

وی تصریح کرد: در این دو پایگاه 9 نیروی نجات‌گر، دو دستگاه خودروی آمبولانس،  یک‌دستگاه خودروی نجات جهت رهاسازی، تثبیت و حمل مصدومین احتمالی در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی بودند.

فروغی افزود: امدادگران این دو پایگاه، ایمنی و سلامت مسافرین را با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف مانند اورژانس 115، نیروی انتظامی، راهداری و آتش‌نشانی تأمین کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار در ادامه گفت: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز هیچ‌ حادثه تصادفی اتفاق رخ نداد و اغلب به صورت درمان‌های سرپائی و یا مراجعات حضوری انجام گرفته است.

فروغی با اشاره به اینکه از سوی بازرسان کشوری، استانی و محلی عملکرد پایگاه‌های ورودی شهر خوانسار را در مجموع با توجه به امدادرسانی در منطقه غرب استان مثبت ارزیابی کردند، افزود: این نشان از تلاش‌ همه اعضای نجات‌گر و امدادرسان جمعیت هلال احمر خوانسار بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امدادگران ان و نیروهای جمعیت هلال احمر خوانسار در خدمت رسانی به مسافران در طول سال از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار