نمایشنامه پروانه بر ناقوس نوشته فارس باقری و به کارگردانی سینا دلشادی از امروز به مدت یک هفته در حوزه هنری مازندران به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سینا دلشادی مدیرحوزه هنری مازندران و کارگردان تئاتر پروانه برناقوس از اجرای این تئاتر برگرفته از نمایشنامه پروانه بر ناقوس نوشته فارس باقری از هنرمندان مطرح کشور، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری مازندران خبر داد و گفت: تولید این تئاتر دفاع مقدسی به مدت دو ماه زمان برد.

وی با تاکید اینکه اثری از سطحی نگری و شعارزدگی در متن نمایشنامه پروانه برناقوس مشاهده نمی شود، افزود: فارس باقری در این نمایشنامه نگرش عمیق دینی و مذهبی دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.

دلشادی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) پیرامون اینکه جنگ برای ما نعمت بود، گفت: براین باورمعتقد است که شاید مراد از این سخن امام راحل همان تغییر و تحول در درون انسان ها و سازندگی شخصیتی در جامعه به واسطه دفاع مقدس باشد.

وی از تغییر نگرش ها در جنگ تحمیلی به عنوان مهمترین اتفاق دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: نهادینه شدن نگرش توحیدی در جامعه به درستی در این نمایشنامه جانمایی شد.

مدیرحوزه هنری مازندران گفت: تئاتر پروانه برناقوس با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور تولید شده است که از امروز تا 23 فروردین از ساعت ۱۸ در حوزه هنری استان به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار