بازدیدهای میدانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بخشهای مختلف آبادان و خرمشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بنا بر اعلام و خواست این هیئت خبرنگاران حق همراهی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در سرکشی و بازدید از بارانداز شلمچه، بندر خرمشهر، محل استقرار گمرک در دروازه های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان را که در لیست بازدیدهای امروزشان گنجانده شده بود را ندارند.

 برهمین اساس جلسه شورای اداری شهرستانهای آبادان و خرمشهر که قرار بود صبح امروز در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد با صلاحدید هیئت، به ظهر امروز موکول شد و خبرنگاران فقط امکان پوشش دو جلسه شورای اداری شهرستانهای آبادان و خرمشهر و جلسه بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی با حضور فعالان اقتصادی منطقه را دارند که البته احتمال می رود این دو جلسه با یکدیگر ادغام شود.

در سفر هیات اقتصادی مجلس که امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ فروردین ماه جاری) انجام می شود، برنامه های مختلفی اعم از تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف گنجانده شده است.

طبق برنامه اعلام شده، جلسه شورای اداری شهرستانهای آبادان و خرمشهر، بازدیدها از یادمان شهدای شلمچه، بارانداز گمرک شلمچه، بندر خرمشهر، محل استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در دروازه های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه در برنامه امروز پنجشنبه هیات اقتصادی مجلس گنجانده شده است.

 فردا جمعه برابر با ۱۸ فرودین ماه نیز این هیئت از یادمان شهدای منطقه عملیاتی والفجر ۸ در اروندکنار، رودخانه اروند با هدف بررسی آثار اقتصادی لایروبی نشدن آن و خشک شدن نخلستانهای حاشیه رودخانه، بندر آبادان بازدید می کنند ضمن آنکه جلسه شورای اداری استان خوزستان با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.