ارتش سوریه بر شهرک "بطیش" در حومه شمالی حماه مسلط شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن آخرین تروریست ها در شهرک "بطیش" و بلندی های آن در حومه شمالی حماه بر این محدوده مسلط و امنیت و ثبات را به آن بازگرداندند.

ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم‌پیمان خود عملیات نظامی دقیقی در این شهرک انجام داده و تروریست های جبهه النصره را هدف قرار داد. نیروهای سوری همچنین ده ها نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و چند تانک و خودروی زرهی را منهدم ساختند.

به گفته یک منبع نظامی، عملیات جستجو و پیگرد تروریست هایی که فرار کردند در اطراف این شهرک همچنان ادامه دارد و نیروهای مهندسی به خنثی سازی بمب های کارگذاری شده از سوی تروریست ها پرداخته اند.

در دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه تروریست های داعش را در منطقه مقابر هدف قرار دادند. در عملیات ارتش سوریه 60 تروریست کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، هجوم چند گروه از  تروریست های جبهه النصره به برخی از مراکز نظامی در اطراف منطقه سدالحوله در حومه شمال غربی حمص ناکام ماند و نیروهای سوری به شدت با عناصر این گروه های تروریستی درگیر شده و شماری از آنان از جمله "عبدالله بن الخلیف" سرکرده یکی از گروه ها را به هلاکت رساندند.

همچنین شهرک های تحت محاصره فوعه و کفریا در حومه ادلب نیز بار دیگر مورد حملات موشکی تروریست ها قرار گرفت که به زخمی شدن چند غیرنظامی منجر شد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار