تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر، فاصله خود را تا قهرمانی در لیگ به عدد چهار رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛روز اول از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که تیم پرسپولیس بعد از باخت هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان برای ادامه مسیر قهرمانی به برد مقابل پیکان احتیاج داشت و در نهایت موفق شد با پیروزی 2 بر صفر خود را یک قدم به هدف نزدیکتر کند.

به سبب محبوبیت عدد "6" بین هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به 6 نکته جالب از دیدار سرخپوشان پایتخت با تیم رده ششمی پیکان می پردازیم:


طارمی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر
1.مهدی طارمی،مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس توانست بعد از بیست و شش هفته و با به ثمر رساندن چهارده گل برای اولین بار به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال برسد.
طارمی در صورت آقای گلی در مسابقات فوتبال لیگ امسال اولین پرسپولیسی در تاریخ لیگ ایران است که از سال 1350 به بعد 2 بار متوالی آقای گل شده است.

۶ نکته جامانده از دیدار پرسپولیس - پیکان

فاصله 4 امتیازی پرسپولیس تا قهرمانی
2.شاگردان برانکو ایوانکوویچ با شکست تیم فوتبال پیکان با کسب 59 امتیاز فقط چهار امتیاز با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال فاصله دارند.

۶ نکته جامانده از دیدار پرسپولیس - پیکان

آمار فوق العاده سرخپوشان مقابل پیکان
3. پرسپولیس از آذرماه سال ۸۹ برابر پیکان بازنده نشده است، در ۷ بازی بعد از آخرین باخت صاحب ۶ برد و یک تساوی شده اند.
پرسپولیس در این ۷ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده و تنها ۲ گل دریافت کرده است.

۶ نکته جامانده از دیدار پرسپولیس - پیکان

پورفسور طلسم آقا معلم را شکست
4.برانکو در چهار تقابل قبلی خود با سرمربی پیکان یک شکست و سه تساوی کسب کرده بود، اما هفته‌ی بیست و ششم لیگ شانزدهم، این مربی کروات موفق به شکستن طلسم شد و  توانست مجید جلالی را شکست دهد.

۶ نکته جامانده از دیدار پرسپولیس - پیکان

ناکامی تکراری منشا مقابل سرخپوشان
5.گادوین منشا،مهاجم نیجریه ای تیم پیکان که زمزمه های حضور او در پرسپولیس به گوش می رسد،به خوبی توسط سیدجلال حسینی کنترل شد تا در دومین دیدار این فصل نیز برابر مدافعین سرخپوش ناکام باشد.

۶ نکته جامانده از دیدار پرسپولیس - پیکان

بیرانوند در آستانه تاریخ سازی
6.علیرضا بیرانوند اکنون با 10 گل خورده بهترین دروازه بان لیگ شانزدهم نام دارد و در صورتی که بتواند در دیدارهای باقی مانده از لیگ کمتر از 4 گل دریافت کند می تواند بهترین رکورد تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

۶ نکته جامانده از دیدار پرسپولیس - پیکان


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار