نتایج اولین دوره مسابقه عکس والیبال در روز طبیعت اعلام شد

مدیر روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: اولین دوره مسابقه عکس والیبال خانوادگی در طبیعت به پایان رسید.

رامین امید باراندوزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به اولین دوره مسابقه عکس والیبال گفت:اولین دوره مسابقه عکس والیبال خانوادگی در طبیعت به پایان رسید.
 
وی ادامه داد:ابتدا از زحمات تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه و از داورانی که با دقت نسبت به انتخاب سه عکس برتر از لحاظ سوژه،کیفت،نگاه به والیبال  زحمت کشیدند خسته نباشید عرض نموده و تشکر می نماییم.

مدیر روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی با اشاره به داوران مسابقه عکس والیبال در طبیعت افزود:غلامحسین کردستانچی رئیس هیات والیبال اورمیه،مهرداد تبریزی، عکاس هفته نامه نوید آذربایجان  و سابق روزنامه همشهری ،محمد آقایی پر، عکاس آزاد ،مجتبی اسماعیل زاد، عکاس خبرگزاری بین الملی تسنیم و زهرا طالعی، عکاس پایگاه خبری اکسیر نو از داوران این دوره مسابقه عکس والیبال در طبیعت بودند.

نتایج مسابقات در بخش اول( بازدید و پسند بیشتر) به شرح ذیل است:

عکس شماره ۲۷
محسن مکاری زاده
پارک تخم مرغی اورمیه

عکس شماره ۶
سمیه سجادی
مجتمع فرهنگی امام علی جاده سرو

عکس شماره ۴
سالار حسینی
پیرانشهر

نتایج مسابقات در بخش دوم( انتخاب توسط داوران)

عکس شماره ۲۵
وحید فرج زاده از اورمیه

عکس شماره ۴
سالار حسینی از شهرستان پیرانشهر

عکس شماره ۱۵
مصطفی محمدزاده از شهرستان سردشت
 
باراندوزی افزود:برندگان عزیز در هر دو بخش می توانند از روز شنبه نسبت به دریافت جایزه و لوح خود به صورت حضوری به دفتر هیات والیبال استان مراجعه نمایند و برندگان شهرستانی با شماره ۰۴۴۳۳۴۳۴۹۸۱ تماس حاصل نمایند.

مدیر روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: بدلیل استقبال شرکت کنندگان در مسابقه عکس ، هیات والیبال استان سعی دارد به صورت دوره ای و با سوژه های مختلف در طول سال مسابقه عکس را برگزار نمایند.
دور دوم مسابقه عکس والیبال به زودی اعلام خواهد شد .
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.