استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیئتهای اجرایی و نظارت برانتخابات استان باید مر قانون را در برگزاری انتخابات مدنظر قرار دهند.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر رعایت قانون در برگزاری انتخاباتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده عصر امروز در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات با هیات نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید براینکه همه ما موظف به اجرا و عمل به مر قانون هستیم از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت برانتخابات استان خواست با عمل به قانون برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد : هر رای مردم در انتخابات خاری در چشم دشمنان اسلام است و افزایش مشارکت مردمی باعث تقویت نظام و اقتدارحاکمیت می شود .
وی افزود: افزایش مشارکت مردمی در انتخابات نشان دهنده علاقه مندی مردم به نظام و انقلاب  است و همه متولیان امر باید در جهت ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق های رای تلاش کنند.
رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی هم در این نشست به آمادگی هیات های نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات سالم اشاره کرد و گفت : همه ما امانت دار رای مردم هستیم و حفظ و صیانت از آرا مردم حراست از حق الناس است که باید به نحو شایسته به آن عمل شود.
عزیزی رعایت حرمت و حیثیت نامزد ها، جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی در کشور و عمل به مر قانون را از اهداف هیات های نظارت و بازرسی برانتخابات دانست و بر تحقق مشارکت حداکثری مردم در حوزه اجرا و نظارت تاکید کرد.
در ابتدای این نشست شبستری رئیس ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری انتخابات سالم ارائه کرد و گفت : کلیه اقدامات لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان برای انتخابات ریاست جمهوری ، شوراها و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی فراهم است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.