عضو فراکسیون زنان از دیدار نوروزی بانوان مجلس با علی لاریجانی و بیان نقطه نظراتشان خبر داد.

اعضای فراکسیون زنان به مناسبت سال جدید با لاریجانی دیدار کردند
"فریده اولادقباد" عضو فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از دیدار نوروزی بانوان نماینده با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه 16فروردین‌ ماه) خبر داد.

وی ادامه داد: نمایندگان زن مجلس طی این دیدار دغدغه‌های خود را به سمع و نظر رئیس مجلس رساندند.

اولادقباد تصریح کرد: اعضای فراکسیون زنان با توجه به اینکه در جلسه غیرعلنی امروز صبح رئیس مجلس اولویت‌های مهم کشور را تشریح کرده بود، از وی قدردانی کرده و خواستار پیگیری این امور از سوی کمیسیون‌های تخصصی از باب نظارتی شدند. 

شایان ذکر است؛ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تبریک سال جدید با اهدا لوح تقدیر، میلاد مبارک حضرت فاطمه (س) و روز زن را به بانوان نماینده تبریک گفت.

همچنین زنان نماینده خواهان تلاش برای اصلاح قوانین تبعیض‌آمیز میان زنان و مردان و حمایت بیشتر رئیس مجلس از آن‌ها برای دستیابی به این مهم شدند و از ضرورت حذف قانون‌های غیرکاربردی و جایگزینی قوانین جدید سخن گفتند.

بانوان نماینده در این نشست کوتاه خواهان حمایت رئیس مجلس و جلب اعتماد نمایندگان برای حضور یک نماینده زن در هیات رئیسه مجلس با هدف حمایت از زنان جامعه شدند و رئیس مجلس در این دیدار رفع دغدغه های بانوان مجلس در حوزه زنان را وابسته به تلاش آنها دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار