امام جمعه اهواز گفت: استقبال بی نظیر مردم در بازدید از یادمانهای دفاع مقدس نشان دهنده فطرت پاک و ارادت خاص آنان به شهدا است و جای قدردانی دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با زائران اعزامی راهیان نور قوه قضائیه اظهار کرد: استقبال بی نظیر مردم در بازدید از یادمانهای شهدا نشان دهنده فطرت پاک و ارادت خاص آنان به شهدا است.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افزود: آرامش، امنیت و اقتدار کشور ما مرهون خون پاک و مطهر شهداست و باید برای احیای هر چه بهتر و بیشتر یاد و خاطره شهدا این مرز و بوم و آشنایی جوانان به سیره و زندگی شهداء تلاش مضاعفی داشته باشیم.

در ادامه این دیدار که با حضور فرمانده بسیج مرکز قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری خوزستان و معاونان قضایی آن انجام شد، صارمی فرمانده بسیج مرکز قوه قضائیه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ترویج حرکت راهیان نور در کشور گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است و وقتی که می بینیم مقام معظم رهبری روی موضوع راهیان نور خیلی تاکید دارند وظیفه ماست که این کار بزرگ را در اولویت قرار دهیم و آن را تقویت کنیم.

وی با قدردانی از دادگستری خوزستان در خصوص همکاری های مطلوب با کاروان زائران راهیان نور قوه قضائیه، بر توجه هر چه بیشتر به این برنامه ها تاکید کرد و اظهار کرد: خوشبختانه همه ساله اعزام زائران راهیان نور از بین قضات، کارکنان دادگستری ها و اعضاء شوراهای حل اختلاف سراسر کشور از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.