رئیس اداره تبلیغات اسلامی عجب شیرگفت: آیین اعتکاف باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام حسین مقدسی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه باورها و اعتقادات دینی مردم، آیین اعتکاف امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 6 نقطه از این شهرستان اظهار کرد: این آیین در 2 شهر عجب شیر و جوانقلعه و چهار روستای این شهرستان برگزار می شود.
 
وی افزود: مراسم اعتکاف طبق روال سال های قبل در مسجد جامع عجب شیر و جوانقلعه برای برادران و در مساجد جواد الائمه و مسجد جامع شیراز و گل تپه و هرگلان برای خواهران برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: ایام اعتکاف فرصتی مناسب برای جوانان است تا با حضور در محفل های معنوی، به راز و نیاز پرداخته و باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی خود را مستحکم تر کنند.
 
حجت الاسلام مقدسی افزود: بیشترین گروه سنی شرکت کننده در اعتکاف سال گذشته را رده های سنی 20 تا 30 سال تشکیل می دادند و حدود 300 نفر ثبت نام کرده بودند و امسال نیز علاقه مندان تا بیستم فروردین ماه فرصت دارند تا برای شرکت در این آیین معنوی نام نویسی کنند.
 
وی اضافه کرد: علاقه مندان برای ثبت نام به در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه و یا با شماره تلفن 37641092 تماس برقرار کنند.
 
حجت الاسلام مقدسی از اجرا برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای معتکفین خبر داد و افزود: قرائت نماز معتکفین، قرآن در زلال اعتکاف، تفسیر سوره حجرات و دهر، تفسیر خطبه متقین، جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی و همچنین مراسم مذهبی به مناسبت های مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده در آیین اعتکاف امسال است.
 
آئین معنوی اعتکاف از 13 رجب (22 اردیبهشت سالجاری) مصادف با سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) به مدت سه روز در سراسر کشور برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.