غول های فناوری و شرکت های بزرگ در این حوزه از جمله یوتویوب، فیس بوک و چند شرکت دیگر با درک این موضوع و اثرگذاری این مدل از تبلیغات بر کاربران به خوبی وارد این فضا شده اند، تبلیغات آنلاین در دنیای فناوری امروز به مراتب موثرترو آسان تر از رسانه های سنتی مانند تلویزیون و روزنامه خواهد بود.
مجله اکونومیست در تحلیلی پیش بینی کرده است تبلیغات اینترنتی در سطح جهان و امریکا برای نخستین بار تا سال 2019 از تبلیغات تلویزیونی پیشی بگیرد.
بر اساس جدول منتشر شده از سوی مجله اکنومیست تا سال 2019 تبلیغات اینترنتی به شاخص 250 و تبلیغات تلویزیونی به شاخص 200 خواهد رسید.
انتهای پیام/