چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کاشان در دو مرحله مقدماتی و با محوریت آستان مقدس علی بن محمدباقر(ع)اردهال برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان  اظهار داشت: براساس برنامه ریزی هایی که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان انجام شده است امسال چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کاشان در دو مرحله مقدماتی و با محوریت آستان مقدس علی بن محمدباقر(ع)اردهال برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی افزود: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در مشهد اردهال، برزک، قمصر، راوند و دیگر مناطق کاشان برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته جهت راه یابی به مرحله استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم و حفظ و معارف قرآن کریم برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این دوره مسابقات تا 31 فروردین ماه فرصت دارند تا از طریق سایت رسمی این مسابقات به نشانی: www.quraniran.ir و یا مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه کاشان ثبت نام نمایند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.