رییس کمیته ملی ربوکاپ‌ آزاد ایران گفت: 2 هزار و 820 نفر در دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ‌ آزاد ایران شرکت‌ کردند که از این تعداد هزار و 320 نفر دانش‌آموز می‌باشند.

دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ‌ آزاد ایران آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی موسی خانی رییس کمیته ملی ربو‌کاپ آزاد ایران در دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ‌ آزاد ایران که از 16 فروردین در محل دائمی نمایشگاه تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران از صبح امروز در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۶۹۷ تیم در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد پس از مرحله ارزیابی کیفی ۳۶۸ تیم از ۱۴ کشور جهان در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی شرکت خواهند کرد.

رییس کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران افزود: کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان، هند، ژاپن، چین، سنگاپور، کره جنوبی هلند، پاکستان، مکزیک، انگلستان، ترکیه، ترو و تیم‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

موسی‌خانی بیان کرد: ۱۱ لیگ و تیم شرکت کننده که متشکل از ۱۳۹ تیم ایرانی و ۲۱ تیم خارجی هستند از صبح امروز به رقابت پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در این دوره از مسابقات ۳۶ تیم ایرانی و ۱۵ تیم خارجی در بخش تیم‌های شرکت‌کننده شبیه‌سازی رقابت می‌کنند.

 

دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ‌ آزاد ایران آغاز شد 


رییس کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران ادامه داد: ۷ لیگ و تیم شرکت کننده در بخش دانش‌آموزی دوازدهمین دوره ربوکاپ آزاد ایران حضور دارند.

وی اظهار داشت: در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین ۴۶ شرکت دانش‌بنیان حضور دارد که گردش مالی این شرکت‌ها در سال گذشته برابر با ۴ و نیم میلیارد بوده است.

موسی خانی یادآور شد: قصد داریم در سال جدید این گردش مالی را به ۱۵ میلیارد رسانده و این موضوع می‌تواند در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغالزایی که مورد تأکید رهبری می‌باشد برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار