اهواز؛

نظارت دقیق بر محصولات و کالاهای در بازار فروش

نماینده مردم شوش در مجلس بر نظارت دقیق بر محصولات و کالاهای در بازار فروش تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛سیدراضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: قبل از ورود محصولات کشاورزی و غذایی باید تولیدات با نظارت جامع بررسی شوند تا محصولاتی بر مدار بازار فروش قرار بگیرد که از هر لحاظ مصرف‌کننده کالاهای ایرانی را به خارجی ترجیح بدهند.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: عدم رها سازی آب در تالاب‌های خشک شده، اختصاص نیافتن حقابه‌های محیط زیستی، عدم مالچ‌پاشی و نهال کاری از مهم ترین دلایل بروز پدیده ریزگردها در استان خوزستان است و در سال جدید باید تمهیدات لازم برای حل معضل گردوخاک اندیشده شود. مسئولان با مشارکت مردمی و بسیج نیروهای سازندگی و جهاد انقلابی در جهت مهار پدیده ریزگردها اقدام کنند.

وی افزود: برای حل مشکل ریزگردها باید وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان مدیریت بحران، وزارت نیرو، وزارت بهداشت و درمان، وزارت امور خارجه و دیگر نهادهای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به روند مهاجرت از استان خوزستان در پی ریزگردها و مشکلات آن گفت: پدیده گردوخاک همه زیر ساخت‌های آب و کشاورزی و زندگی مردم رو تحت تاثیر قرار داده است و مسئولان باید با عنایت لازم را برای رفع این مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.