رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه گفت: اقدام و عمل مسئولان در سال جدید باید بیش از هر چیز معطوف به تقویت تولید و اشتغال در کشور باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،آیت‌الله سید‌جمال‌الدین دین‌پرور با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اظهار داشت: در سال جدید به‌ویژه مردم چشم‌انتظار اقدام و عمل مسئولان درزمینهٔ رفع مشکلات مربوط به تولید داخل و نیز اشتغال‌زایی هستند.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مسئولان باید گزارش کارهای انجام‌شده در این رابطه را به مردم و رسانه‌ها اعلام کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران همچنین خواستار تحقق عدالت در جامعه و مقابله با مظاهر فساد و تبعیض شد و گفت: ما چنانچه بخواهیم براساس سیره علوی و نبوی عمل کنیم باید عدالت را در همه شئون حاکمیتی برقرار کنیم و در وهله اول کسانی که به‌ناحق از بیت‌المال حقوق‌های آن‌چنانی دریافت کرده و می‌کنند باید جلوی آن‌ها گرفته‌شده و وجوه پرداخت‌شده به خزانه بازگردانده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از سیره نورانی امیرالمؤمنین (ع) درس بگیریم که چگونه وقتی یکی از یاران و کارگزاران نزدیکش همچون عثمان بن حنیف بر سر سفره اغنیا می‌نشیند که در آن محفل خبری از حضور فقرا نیست، آن‌چنان مورد عتاب و خطاب قرار می‌گیرد.

وی بابیان این‌که مردم از شعار دادن‌های صرف برخی مسئولان واقعاً خسته شده‌اند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در زمینهٔ تولید و اشتغال نیازمند عزم و اراده ملی و مجاهدت همه‌جانبه مسئولان است تا با نگاه انقلابی و روحیه جهادی شاهد حل مشکلات موجود باشیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار