ارتش سوریه بر بلندی‌های جنوب غربی "مزبد" در شرق تدمر مسلط شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن آخرین تروریست ها در بلندی های جنوب غربی مزبد در شرق تدمر در حومه حمص، بر این منطقه مسلط شدند.

ارتش سوریه در این عملیات علاوه بر به هلاکت رساندن ده ها تروریست داعشی، چندین خودروی زرهی و مجهز به سلاح سنگین را نیز منهدم کرد.

نیروی پدافند هوایی و زمینی ارتش سوریه نیز تروریست های داعش را در شمال کتیبه المهجوره و شرق صوامع و در منطقه بارده در حومه شرقی حمص هدف قرار داد و ده ها تروریست را به هلاکت رساند.

در حومه شمالی حمص نیز ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در تلبیسه هدف قرار داده و با به هلاکت رساندن ده ها تروریست، یک مقر و چند خودروی مسلح را منهدم ساخت.

همچنین در شمال شرق شهر حمص نیز در عملیات نیروهای سوری، دو خودروی بمب گذاری شده و یک انبار مهمات متعلق به تروریست های جبهه النصره منهدم شدند.

در دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه 50 نفر از تروریست های داعش را در عملیات  خود در منطقه مقابر و رشدیه به هلاکت رساندند.

در درعا نیز تروریست های جبهه النصره که قصد هجوم به یکی از مراکز نظامی شهر را داشتند با مقابله نیروهای سوریه مواجه شده و شماری از آنان به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، در حملات موشکی تروریست ها به دمشق و حومه آن و همچنین درعا، حلب و حما 5 غیرنظامی به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند.

به گفته یک منبع آگاه در پلیس دمشق، در حمله موشکی تروریست ها به محله های مختلف این شهر، یک زن شهید و 14 نفر زخمی شدند و خسارات مادی بسیاری به بار آمد.

در استان حلب نیز حمله موشکی در منطقه حمدانیه به شهادت یک زن منجر شد.

در حما نیز حمله موشکی تروریست های جبهه النصره به محله های مسکونی، به شهادت 3 نفر و زخمی شدن 5 نفر منجر شد و خسارات مالی بسیاری در برداشت.

یک کودک نیز در حمله گروه های تروریستی در محله سحاری در شهر درعا زخمی شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار