پلیس‌ راه مازندران آخرین وضعیت ترافیکی در جاده ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس‌ راه مازندران از ترافیک عادی و روان در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر سطح جاده‌های مازندران لغزنده و هوای استان ابری است.

وی افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌ صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس ‌راه مازندران با بیان اینکه مهم‌ ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، گفت: از نیمه دوم فروردین با توجه به کاهش حجم ترافیک، سرعت خودروها و همچنین تصاد‌فات افزایش می ‌یابد که این امر موجب بروز حوادث ناگواری خواهد شد و توصیه ما به رانندگان این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در محورهای استان تردد کنند.

سرهنگ قدمی به رانندگان هشدار داد: همواره از تخلفات حادثه‌ ساز پرهیز کرده و با این کار سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و مه‌ آلود بودن ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان توصیه ما به رانندگان رعایت کامل مقررات راهنمایی ورانندگی و توجه به هشدارهای پلیس است .

رئیس پلیس‌ راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011به ‌صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.