شیراز؛

آقام شهید فراشبند ركوردار جذب بیشترین زائر نوروزی

دبیر ستاد طرح آرامش بهاری استان فارس گفت: آقام شهید فراشبند ركوردار بیشترین جذب زائران نوروزی در استان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمیثم حسینی معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف فارس گفت: امامزاده سیدشجاع‌الدین حسین(ع) ملقب به "آقام شهید" شهرستان فراشبند به عنوان ركوردار بیشترین جذب زائران نوروزی در استان معرفی شد.

حسینی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری گفت: در این طرح خدمات مختلفی در بخش‌های فرهنگی‌، اجتماعی، مذهبی، رفاهی و بهداشتی به زائران نوروزی ارائه شد.
 
وی با بیان اینكه این طرح در تمام بقاع متبركه فارس اما به‌صورت ویژه در 460 بقعه متبركه استان برگزار شد، افزود: حدود 40 خیمه معرفت دینی از جمله غرفه‌های مختلف چند رسانه‌ای، كودكان، عفاف و حجاب و مشاوره برپاشد.
 
حسینی از زیارت روزانه 30 هزار نفر از این امامزاده خبر داد، و ادامه داد: در تخت جمشید در ایام نوروز در 5 مكان نماز جماعت برپا شد.
 
وی از فعالیت 5 هزار نفر از خادمان، هیئت امنا و همكاران اوقاف در طرح آرامش بهاری در طی این ایام خبر داد و اظهار داشت: فارس با دارا بودن هزار و 400 بقعه دارای بیشترین تعداد بقاع متبركه در كشور است و از سوی دیگر هر ساله میزبان مسافران نوروزی است.
 
دبیر ستاد طرح آرامش بهاری استان فارس تصریح کرد: به دنبال اجرای این طرح، برنامه‌هایی از جمله خیمه معرفت، لحظه تحویل سال، برپایی نماز جماعت، مراسم دعا، جشن، مراسم شب لیلةالرغائب در 350 بقعه متبركه فارس اجرا شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار