فاز اول بوستان شاپوری این شهر در سه‌ماهه اول سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد عصر دوشنبه در جشنواره رهاسازی ماهی عید با اشاره به اینکه فاز اول بوستان شاپوری در سه ماهه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: یک ‌دریاچه طبیعی دیگر برای بوستان شاپوری در نظر گرفته ایم که در قالب فاز دوم احداث خواهد شد.

وی افزود: سال های متمادی و تا همین سال گذشته شرایط پیرامونی پل تاریخی شاپوری به گونه ای بود که مایه شرمساری مدیریت شهری در انظار گردشگران داخلی و خارجی بود.

شهردار خرم آباد ادامه داد: در پی مذاکرات متعدد، شهرداری خرم آباد فرآیند تملک املاک محدوده پل شکسته را آغاز و پس از جلسات فراوان با مالکین و تلاش شبانه روزی با صرف هزینه ۲۶ میلیارد تومان موفق به تملک ۱۷هکتار از اراضی مورد نظر شدیم.

عیدی بیرانوند پروژه بوستان بزرگ شاپوری را یک پروژه مشارکتی خواند و خاطرنشان کرد: مساحت فاز دوم پارک شاپوری حدود ۲۰ هکتار همراه با یک دریاچه طبیعی است که مجددا شهرداری خرم آباد به زودی فرآیند تملک اراضی مربوط به فاز دوم را آغاز می کند.

وی لرستان را منبع موهبت های متعدد خداوندی و دارنده ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و انسانی فراوان دانست و گفت: با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم زمینه ایجاد یک جهش را در استان فراهم‌ کنیم که لازمه این مهم، مشارکت همه جانبه تمامی نهادها و شهروندان است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.