رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان نائین گفت : حدود 2 هزارمسافردر طول تعطیلات نوروزامسال به پایگاه ایمنی وسلامت این شهرستان مراجعه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم عادل زاده نائینی با اشاره به اجرای هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی از 26 اسفندماه 95 تا چهارم فروردین ماه 96 افزود: این طرح امسال باشعار ”بی گدار به جاده نزنیم ،ظریف برانیم ” به مدت 9روز در محل پست راهنمائی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین کار خود را آغاز کرد.

وی هدف ازاجرای طرح فوق را حفظ آمادگی و توان پاسخگوئی درمقابله با حوادث احتمالی و تقویت نقش جوانان به عنوان مدیران آینده در برنامه های جمعیت و سازمان ، نمایش توان عملیاتی تیم های بشردوستانه در حمایت از زندگی و سلامت انسانها ، ترویج فرهنگ پیشگیری و ارتقا سطح آگاهی و اطلاعات عمومی مردم درامر حوادث و سوانح و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی وبشردوستانه ذکر کرد.

عادل زاده اضافه کرد: در مجاورت پایگاه ایمنی و سلامت ، فضاهای دیگری همچون ایستگاه ایمنی و سلامت و فضای دوستدار کودک و کمپین نه به تصادفات جاده ای نیز برپا شد تا مسافران بتوانند از امکانات رفاهی و امدادی بیشتری بهره مند شوند.
همچنین در نوروز 96 و همزمان با اجرای طرح ملی هدایت و راهنمائی مسافران ، طرح بهرفت نیز اجرائی شد .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.