13 میلیون ریال اسکناس جعلی در بهشهر کشف و معدوم شد.

سرهنگ رضوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از کشف اسکناس های جعلی 100 هزار ریالی و 50 هزار ریالی به میزان 13 میلیون ریال در شهرستان بهشهر از یک زوج جوان خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حضور زن و مردی جوان در بازار و خرید کالا و اجناس از فروشگاه ها در شهرستان بهشهر با اسکناس های جعلی، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به جعل اسکناس، این افراد به نام های ی- خ 31 ساله و م– ع 30 ساله اهل و ساکن استان گلستان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی افزود : ماموران در بازرسی از خودروي متهمان 80 فقره اسکناس های جعلی 100 هزار ریالی را به همراه 100فقره اسکناس جعلی 50 هزار ریالی جمعاً به میزان 13 میلیون ریالی کشف کردند.

وی گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود : استفاده از اسکناس های جعلی علاوه بر تحصيل درآمدهای نامشروع، سبب ايراد خسارت به چرخه اقتصادی کشور می شود، ضرر و زيان به کسبه و بازاريان را به همراه دارد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار