جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش 20 درصدی جرایم مهم رانندگی و کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در این استان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ' حسین حسین زاده ' اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس و توجه شهروندان به رعایت اصول ایمنی و مقررات رانندگی از 25 اسفند گذشته تاکنون جرایم عادی 10 درصد و وقوع جرایم مهم 20 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در بخش تصادفات جاده ای نیز به لطف خدا و توجه مردم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تلفات جاده ای استان اصفهان نسبت به طرح نوروزی سال قبل ، 25 درصد کاهش یافت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بدون اشاره به آمار تصادفات در جاده های این استان تصریح کرد: طی این مدت نیز تصادفات منجر به فوت بطور چشمگیری کاهش یافت و این درحالی بود که حجم تردد خودروها از مسیرهای این استان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

سرهنگ حسین زاده، سرعت بالا را یکی از تخلفاتی دانست که همواره در جاده های این استان حادثه ساز شده است، گفت: سخت گیر شدن قوانین برای مقابله با اینگونه تخلفات و همچنین نصب دوربین ها و نظارت تصویری در همه مسیرهای استان و ارسال هوشمند پیامک تخلف به گوشی رانندگان متخلف باعث کاهش تخلف سرعت غیر مجاز در جاده های استان در نوروز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از نوروز به عنوان صحنه بزرگ مشارکت مردم در امنیت یاد کرد و گفت: اینکه هر سال در نوروز جمعیت زیادی از هموطنان براحتی و بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی به سفر می روند و در این میان جرایم و تصادفات نیز کاهش می یابد، نشاندهنده امنیت بالا و ثبات در کشور عزیزمان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم این روند همچنان تا پایان سال حفظ شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.