دکتر انتظار مهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان تکاب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دکتر سعیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت: مراکز بهداشتی و درمانی که در روستاهای تابعه این شهرستان فعالیت می‌کنند باید از نظر تجهیزات و امکانات در حدی باشند تا بتوان مناسب‌ترین خدمات بهداشتی درمانی را به روستائیان ارائه کرد.

وی ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد، مرکز شماره یک و مرکز معین در ایام تعطیلات نوروز فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم خدمات مطلوبی به روستائیان در این ایام ارائه دهیم.

دکتر انتظار مهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه نیز در این جلسه بر لزوم احداث و تامین امکانات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی تاکید کرد و افزود: با احداث مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها و نیز تجهیز این مراکز و خانه‌های بهداشت میتوان قدمی مثبت در راستای ارائه خدمات به روستائیان برداشت.

معاون امور بهداشتی دانشگاه به الویت بندی طرح‌های عمرانی و ابنیه در سالجاری اشاره کرد و گفت: در سال جدید احداث ساختمان مراکز جامع خدمات سلامت روستایی زره شوران و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی قره بلاغ و خانه بهداشت قراقیه، الویت‌های عمرانی شهرستان خواهد بود و با تامین اعتبار لازم محقق خواهد شد.

دکتر انتظار مهدی از مراکز بهداشتی درمانی حسن آباد، خانه بهداشت قراقیه و مرکز قره بلاغ بازدید کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.