بارش باران در استان سمنان تا سه روز آینده ادامه دارد و دمای هوا به 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: در سه روز آینده شاهد بارش باران پراکنده و در برخی از نقاط استان سمنان نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

غلامرضا حسنی غربا افزود: بر این اساس فرایند کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دمای هوا در استان سمنان امروز (دوشنبه، چهاردهم فروردین‌ماه 96) آغاز می‌شود.

وی اظهارداشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده در استان سمنان، افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد شدید و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

حسنی غربا با اشاره به کاهش دمای هوا به‌عنوان یکی دیگر از اثرات فعالیت سامانه جدید بارشی در استان سمنان عنوان کرد: البته وقوع رعدوبرق و رگبار پراکنده نیز در استان سمنان دور از انتظار نیست.

وی افزود: کمینه دمای هوا در شهرستان سمنان مربوط به‌روز سه‌شنبه است که دمای هوا به 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بیشینه دمای هوا در این روز در شهرستان سمنان به 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و نیز در این روز هوای مرکز استان سمنان نیمه‌ابری همراه با وزش باد و بارش باران است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.