20 پایگاه اورژانس جاده ای و 6 پایگاه اورژانس شهری در سمنان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران در روز طبیعت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : 9 آمبولانس روز طبیعت در محدوده امکان های تفریحی نقاط مختلف استان سمنان برای ارائه خدمات فعال مستقر هستند.

وی تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس در میدان ورودی شهرستان مهدیشهر ، در مجاورت پارک ورودی شهمیرزاد و در ورودی روستای پرور مستقر خواهد شد.

شادنوش ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس در شهرستان دامغان، و یک دستگاه دیگر در جاده چشمه علی دامغان آماده خدمات رسانی خواهد بود.

وی به استقرار 2 دستگاه خودرو آمبولانس در سمنان اشاره کرد و گفت: یک دستگاه در پارک سوکان و یکی دیگرهم در اطراف پل جهاد ابتدای جاده مهدیشهر- شهمیرزاد مستقر می شود.

شادنوش افزود : در شهرستان آرادان و گرمسار یک دستگاه و یک آمبولانس در جاده بنکوه و یک دستگاه دیگر در محور شمالی سمنان -گرمسار نزدیک جلیل آباد آماده باش خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به استقرار سه ایستگاه سلامت نوروزی در ورودی شهرستان آرادان و سرخه و ارائه خدمات رسانی 24 ساعته به مراجعان اظهار داشت : با رعایت نکات ایمنی از سوی هموطنان می توان شاهد روزی بی خطر در استان سمنان باشیم.
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.