صنعت با تک گل عبدالله زاده، شاگردان برانکو را روانه رختکن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عصر امروز دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران با حضور حدود شش هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند.

 با توجه به اینکه قرار بود این رقابت بدون حضور تماشاگران برگزار باشد، اما در لحظات آخر و با پیگیری‌های مکرر مسؤولان نفت آبادان، کمیته استیناف راضی شد تا این رقابت با حضور تماشاگران آبادانی برگزار شود.

 فیروز کریمی،«ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری، زبیر نیک نفس، مسلم مجدمی، اولیویرا و محمد شادکام» را وارد میدان کرد.

اما آن سوی میدان، برانکو ایوانکوویچ،«علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری» را در ترکیب اصلی تیم خود قرار داد.

نیمه اول این رقابت تقریبا بازی آرام بود و دو تیم به دنبال حفظ توپ و بازی در میانه زمین بودند.

 در دقیقه ۳۱ بازی، سروش رفیعی که سال‌ها در استان خوزستان توپ زده بود، شوت فوق‌العاده و محکمی را از فاصله ۳۰ متری به سوی دروازه تیم نفت زد که توپ با برخورد به تیرک دروازه به سوی زمین برگشت، تا این تک فرصت تیم میهمان نیز هدر برود.

 در آستانه اتمام نیمه نخست بود که محمد شادکام با ارسال دیدنی و تماشایی خود و همچنین ضربه سر محکم و خلاقانه عبدالله زاده گل اول این بازی برای تیم نفت آبادان رقم خورد. نیمه اول با برتری یک بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید.

 انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.